Nu har jag också börjat med det här rå

Har märkt att de flesta har blogg.se och kände mig
lite tvingad att prova det själv :p

Igår var jag med Cromwell på krogbowling för att sedan dra till Otten och festa till det lite. Vi började med att träffas på Cromwell för att ta några cider och sedan åkte vi till Vilbergens bowling för att tävla lite mot de andra nattklubbarna och pubarna. När vi kom dit var det rätt proppat och de flesta var packade eftersom vi sen hörde att de hade börjat ett på dan, då kände vi att vi nog låg lite efter :p

När det blev dags för bowling tyckte jag att det gick rätt bra, haha för att vara mig asså ;) de tre-fyra första serierna gick bra för oss men så tappade vi dom två sista serierna. vi gick tyvärr inte vidare till final, av typ 28 lag kom vi på 18:e plats, 2 platser under finalstrecket, men men, vi satt oss och drack lite istället. Vid halv 12 tiden drog vi vidare till Cromwell så att Albin, vår DJ, kunde hämta sina skivor eftersom han blev tillfrågad att spela nere på Otten, sedan drog vi dit. När vi kom dit var det inte så jättemkt folk, det var folk från palace, otten, vi och teaterbaren tror jag, de andra pubarna drog till Vasa har jag för mig.

Väl på Otten drack vi ännu mer, jag blev nog lite rund under fötterna måste jag säga haha. Det var tur att jag hade Jonna där så jag slapp va ensam tjej från jobbet :) By the way så var det bara jag jonna albin och kerra som drog till otten, george orkade inte och de andra fick förhinder, men det va skoj i alla fall.

Efter dans hela natten lång blev det tal om efterfest men eftersom Jonna avstod så gjorde jag det samma och vi fick skjuts av hennes kille som släppte av mig hos Martin. Vid halv 4 var jag väl hemma hos martin och förnuftig som jag är ställde jag klockan på halv 9. Det var bara att gå upp då och ringa mamma och fråga vilka bussar som gick hem, 09.05 fick det bli och när jag väl var hemma här blev det vila till klockan 1 typ. Trevlig utekväll med mycket dans och bra musik, det får vi göra om!

Nästa lördag har jag teoriprov för körkortet, jag som redan gjorde det förra året och klarade, men eftersom det gått 1 år så har det gått ut nu. Har inte pluggat ngt men ska försöka ta tag i det nu i veckan, jag har ju annat plugg också ju :S

Blir kanske jobb onsdag och torsdag också och i helgen förstås, kommer väl vara död på lördag när jag ska skriva teorin, men det är bara att göra sitt bästa så får man se ifall det räcker.

Nu ska jag försöka ta tag i religionsvetenskaps pluggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0