Klarade teorin!

Yes, klarade teorin igen :D den här gången hade jag lite bättre marginal än förra gången, 57 fick jag. Innan hade jag värsta magkänslan av att jag inte skulle klara det, men fan vad skönt att ha det gjort nu. Nu på måndag ska jag höra av mig till körskolan och boka uppkärning och lägga ut lektionerna utifrån det!  Jag fick ta körkortskort idag också, haha nu ska jag stå ut med det där i 10 år eller vad det är!

Nu har jag jobbat tre dagar i rad + ikväll. Det blir en jobbig helg, igår började jag vid 18 och slutade 03.30, samma blir det idag. Imorn ska jag försöka sova ut lite, men på eftermiddagen blir det antagligen träning, nu jäklar till sommaren ;)

matschemat går si så där, har ätit så himla lite dom här dagarna jag jobbat nu. men det är ju bra att jag bara dricker vatten på jobbet och rör mig. igår var det itne mkt alls att göra, jag stod typ bara i baren. ikväll blire nog jäkligt mkt att göra tror jag, blir väl att kombinera baren och golvet lite, innan kvällen blire serveringen, den tycker jag inte om!!

Börjar om två timmar, har bara hunnit stiga upp, göra iorndning mig lite, varit i linköing och skrivit och sen hem. Jag är skittrött egentligen, men får ta ut det imorn. Det ända jag hinner nu är att äta när mamma och dom grillat klart och göra iordning mig.

pusssis

Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS GRATTIS..Känns de skönt nu då..nu får du ligga i o köra massa så har du det snart =) Puss puss

2007-03-31 @ 21:41:47
URL: http://annalarsson86.blogg.se
Postat av: Johanna

I KNOW IT! Du är bäst pluttis :) Om 1-2 månader är det du som har körkort, tjohoo =)

2007-04-01 @ 13:09:38
URL: http://johannastenqvist.blogg.se
Postat av: Elin

Grattis :) lycka till med resten nu!

2007-04-03 @ 22:50:00
URL: http://elin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0