Studentvecka

Ett helt år har gått sedan man själv tog studenten, helt galet! Tiden bara rinner iväg känns det som. Jag vet inte vad jag ska göra i höst, plugga, resa, jobba? Hmm, jag väljer olika varje dag. Just nu känns det nog som att jag vill resa. Ska försöka spara ihop lite pengar till augusti så får vi se. Australien vore ju lite roligt, men då lär man få jobba lite där nere. Det som är jobbigt också är att jag inte pallar av att bo på lite skabbiga ställen och jag skulle aldrig klara av att dela rum med främlingar. Så, får se :)

Lördags blev lyckat tycker jag. Först hemma hos anna där vi fira henne och hanna. vi åt god mat och förfesta. Sen bar det iväg till otten, vi var rätt tidiga så i början va det inte så mkt folk, sen blev det lite mer lagom. Vägen hem delade jag taxi med några sörpingkillar, dom har man inte sett på länge.

Dagen efter hade jag körlektion, dubbel dessutom. Jag hoppas att allt alkohol hade kommit ut då, men jag kände mig lite hängig. har ju typ varit sjuk en vecka nu. nästa fredag har jag uppkörning, undra om ens körskolan släpper iväg mig på det, det måste dom ju, annars borde dom ha sagt ngt i tid tycker jag :S

två nätter den här veckan har jag jobbat på stadium, inatt blir ännu en, kanakse imorn med men hoppas inte, ska ju gå ut egentligen. vi får se hur det blir, har inget fint att ha på mig bara...

igår var jag och pamela och tränade, det fick bli spinning i sista sekund. haha fy, det var inget för mig kan jag säga. jag har inga benmuskler :p vi kanske är lite konstuga, innan träningen blev det glass och efter mc donalds, men men, ifall man tränar så ska det väl vara fritt fram? :p

snart är det MIDSOMMAR! Hihi. det ska bli skoj. hanna skulle ringa runt och kolla idag ifall ngn kan ta hennes jobbtider. hoppas! party party i visby :D

ska försöka sova middag nu snart innan natten.
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0