sol & badväder

Heej!
Snacka om underbart väder, håller på att smälta bort i värmen.

I torsdags vart det ingen natt på stadium så då blev det att gå ut med hanna, anna, pamela, karin och diana. vi förfestade hemma hos anna sen drog vi till otten. kön där var jäättelång, men som tur var stod pamelas syrra typ längst fram så vi trängde in oss där, lite pinsamt, men men, det är nog något som alla gör i den sitsen. väl inne på otten var det masssa folk, för mycket enligt mig. Det gick typ inte att dansa och så var det så varmt så vi drog vid halv 3, martin skjutsade oss.

Dan efter var vi duktiga och steg upp i tid för att åka hem till mig och bada. Jag invigde poolen i torsdags, lite kallt i början men guud så skönt att kunna svalka sig när det är så här varmt. vi låg där flera timmar och efter det fick vi lite solbränna ;) mamma hämtade mig och pamela på eftermiddagen och så åkte vi till mamma, då fick pamela träffa zack och zorro för första gången :p på kvällen blev det lugnt sen, åkte hem till john. jag hade så jääävla ont i ryggen på natten, jag har mina aningar om varför. jag kunde i alla fall inte sova på hela natten och bara låg och vänta till det skulle bli morgon.

på lördagmorgonen åkte sen jag och john och bada en snabbis i torsjön i krokek. sen hade jag körlektion och efter det mötte jag pamela och vi gick lite på marknaden i stan och sen mc d.

idag har jag haft körlektionm, 10 imorse och som vanligt är jag där jättetidigt efterosm bussen från krokek gick dåligt, + att hon var en kvart försenad. jag hatar när folk inte passar tider! samma sak är det varje gång jag ska köra med dom, lite irriterande, speciellt om man s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag passar aldrig tider!! Sorry för det! :P

2007-06-13 @ 20:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0