Party ikväll!

Heeej på er!

Jag är helt partysugen nu, sitter och lyssnar på Rihannas låt "dont stop the music", typ fjärde gången jag lyssnar på den, men den är riktigt bra. Ett tips där ;)

Ikväll har john och hans nybildade företag "kick off" fest. hahhaa. det blir dom tre, john, petta och emil och än så länge jag och pamela och kanske karin. vi ska väl grilla lite innan tror jag. sen blire utgång. tydligen hade palace rnb kväll ikväll, så det kanske blir det :D har inga kläder att ha på mig bara. jag och pamela var på stan igår men hittade inga fina festkläder. istället hittade jag 4 tröjor, ett par byxor, underkläder, skärp, leggings och nåt mer kanske. jag hittar jämt saker när jag inte planerat :p

idag fyller anna 21 år, grattis! oh nu blev det något fel :S

aja. nu är jag hos john. vi har spelat lite fotboll och brottats på gräsmattan, jag klår han lätt ;)

ska käka snart tror jag. pusssis!

(ska snart lägga in bilder från gotland ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0