Partaj tonight =)

Heeej där.

Förra lördagen blev det party som sagt. Vi förfestade hemma hos Pamela och sedan drog vi vidare till Leche. Jag tycker leche var rätt så tråkigt, både folket och musiken. Vi kom ifrån varandra också, så tydligen var både pamela, claudia och jag ensamma och strövade runt. Då fick det bli att dricka tequila i baren helt ensamt, mobbat :p
John kom och hämtade mig vid 2-tiden sen.

den här veckan har vi inte tränat någonting, det beror på att jag har jobbat och nu de senaste dagarna har både jag och pamela varit sjuka. Jag har typ inte kunnat prata eftersom min hals är helt konstig, men nu känner jag att det börjar bli lite bättre :)

nu är jobbet på green cargo avklarat också, jag måste erkänna att jag är rätt trött på klädhållare vid det här laget efter 996 stycken. Imorn blire natt på stadiumlagret och sen blire mån, tis, ons och fre på cromwell. men jag lär förlora mycket pengar ifall dom erbjuder mig jobb på stadium natt gentemot lönen på cromwell. man kan väl hoppas på bra dricks :p jag har inte stått i baren på typ en månad nu, kommer nog vara helt vimsig, blää. 

snart är det uppkörning uschalinge! jag måste köra rätt mkt nu. men nästa vecka lär det ju inte bli ngnting, hoppas på nästa helg. och sen är det ju bara mindre än en vecka kvar, aja, man får prova och se hur det går, jag räknar inte med att klara uppkörningen...

ikväll blire kalasfirande och partaj då vi ska fira hannis och annis! :D först ska vi äta middag och sen blire att förfesta. För mig blir det nog dock ingen sprit eftersom jag har körlektion imorn vid 12.30, men cider ska väl gå an. Får väl sluta dricka ganska skapligt så borde det väl funka? :S By the way så har jag inga kläder att ha på mig. har inte hunnit vara hemma hos mamma i veckan. Vi håller ju på att renovera badrummet och köket så det är helt kaos hemma! ingen dusch eller något så hela veckan har jag varit hos pappa. Kanske får låna duschen hos hanna sen? eller något. fan, det får fixa sig. Och snacka om att vårt badrum hemma är äckligt nu! vårt hus är ifrån mitten av 1800-talet så när tobbe nu tog bort alla väggar och golv och så i badrummet så såg man fasaden av det från förr i tiden. tydligen har det varit två familjer som bodde i huset förr itiden, en på övervåningen och en på undervåningen så badrummet var då kök. Det såg helt sjukt ut verkligen, jag fick chocken när jag skulle gå i n och kolla hur det såg ut. dessutom hade dom hittat en tidningsbit från 1913. Nästan 100 år sedan, scary :S tillbaka till det jag började med i alla fall, jag får väl ta några fula kläder tills ikväll, något ska man väl allt hitta.

nu på dan ska soffan och jag gå och köpa lite presents, pami kanske också kommer ner :) i torsdags var vi på marknadsaftonen, jag gjorde lite fynd. får la se ifall det blir något idag. 

pusssssis 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0