Kugga på uppkörningen!

Hej!

Det var ett tag sedan jag skrev här, har jobbat och stått i rätt så mkt.
Förra fredagen hade jag uppkörning. Stadstrafik, backa bakom hörn och det gick jättebra, sen körde vi på vägen ut till skärblacka och vad händer då. Jo, ett rådjur springer upp på vägen och in i skogen, jag hann precis se när den sprang in i skogen så det ända jag gjorde var att kolla i backspegeln och såg att det var flera bilar bakom mig och jag tänkte inte på att bromsa in eftersom det låg bilar ganska nära bakom mig. nu efteråt vet jag ju att ifall manser ett rådjur så kan det vara fler, som tur var gjorde var det inte det, men inspektören blev tjurig. Sen gjorde jag en rätt så onödig omkörning på motorvägen också. Det var det.

har bokat tid den 25:e juli nu, men hoppas på sista minuten. det fanns en på torsdag i jönköping men då är ju vi i GOTLAND :D hihi. vi åker dit klockan 3 på torsdagsmorgonen eftersom båten från nynäshamn går 7.

imorn har jag massa att stå i; hämta mitt pass, hämta min lön, gå till prima, gå på stan och köpa bikini och lite kläder till midsommar, plocka och färga ögonbrynen, träna kankske och fika kasnke. har säkert glömt en del också. ska kolla lite nu på systemet vad john ska köpa till mig

kanske hinner att skriva något imorn, borde väl försöka packa lite nu ;)

pussis

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad tråkigt att du kuggade! Körde också på Skärblackavägen under min uppkörning! /Emma

2007-06-19 @ 19:09:39
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0