Gotland över midsommar!

Heeej!

Nu har vi kommit hem från Gotland. Båten gick klockan 7 imorse så det var lite jobbigt, rätt skönt att vara hemma tidigt dock.

Vi kom fram i torsdags förmiddag. Då började vi med att åka till campingen för att checka in i stugorna, men tyvärr fick vi dom inte förrän klockan 2 så vi åkte in till visby och käka lite och köpte mat till kvällen. Sen åkte vi tillbaka till campingen och kollade in stranden. Den var inte så fin som jag trodde att den skulle vara, men den dög.

Förresten, jag skriver mer imorn! Det finns så mkt att skriva att jag inte vet vart jag ska börja :p

Ha det bra så länge (ska försöka få in bilder snarast), haha, pamela och jag har ju rätt så många ifrån gutekällarn ifall jag säger så ;)

pussss

image22
Jag och Pamsi på Gutekällarn, VIP :D
image23
Hmmm några killar på Gute
image24
Och några andra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0