Trååkigt väder

Heej.

De senaste veckorna har jag jobbat lite grann, inte så jättemycket och typ varit på stan och så. Förra veckan åkte jag till ikea med hanna och anna. Förra lördan gick vi på hemmafest hos Emma-klara. Först var johns kompisar hemma hos honom och så grilla vi lite, sen drog vi dit. Det var rätt trist folk där dock, kände typ ingen, så det blev att åka hem rätt så skapligt. På söndagen sedan mådde jag så himla dåligt. Jag spydde ända in på eftermiddagen, och det borde inte vara för att jag var bakis. Jag spyr aldrig då och jag var inte så jätteonykter. aja, jag blir aldrig sjuk så det känns så konstigt när man väl är det. på måndagen sedan hade johns pappa 50-årskalas. De hade ett femtiotal gäster hemma hos sig så jag john och jakob fick hjälpa till lite.

nu i lördags blev det en spontanutgång. På lördagsdagen var vi hemma  hos mig och solade, jag, pamela och hanna. Klockan tre ungefär bestämde vi oss för att gå ut på kvällen (jag som inte borde gått ut egentligen, jag har varit ute varje helg i snart två månader). Vi förfestade hemma hos min brorsa, det var jag hanna pamela och anna, fast anna skull ejobba så hon var inte där så länge. Sen bar det av till trädgårn där vbi tog en cider. Det var dock lite äldre åldersgrupp så vi drog vidare till Delhi. På Delhi var det dött, vi tog i alla fall en shotkanna och tänkte att det kanske skulle bli roligare. Sen gick vi förbi Pub Wasa, där verkade det mest vara gamlingar + att det var 23 prs gräns så där blev det inget. Sen vart det teaterbaren där vi drack lite till, sen cromwell och sen otten (och lite tre kronor, alkisställe). Det blev en riktig pubrunda. När vi väl kom in på otten vid 10 över 2 kände jag mig helt nykter, men man får väl offra sig lite för sina kompisar ;p

nu har jag jobbat natt två nätter. jag trodde att det skulle bli idag också men det blev det visst inte. Vi på natten jobbar så bra att vi typ gör dagens arbete också ;) så idag får jag se vad jag ska göra. om jag hinner ska jag åka till posten och hämta mitt körkort. vet inte om jag åker ut till krokek kanske.

på lördag är det estocolmo som gäller! wii. förresten har jag börjat försöka läsa lite spanska igen. jag har en bok hemma sen gymnasiet, måste ju öva som fan egentligen inför skolstarten.

ska äta något nu :) pusssssss

tråkväder förresten, vad är det här för jäkla sommar?! i framtiden ska jag antagligen inte bo här i sverige..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0