Karaoke party

Hej!

I lördags blev det lyckat tycker jag! Som tur var hängde hanna med, mina andra kusiner i min ålder kunde inte komma. När vi kom till pappa så käka vi först lite och började blanda lite drinkar. Efter ett par drinkar var det karaoke som gällde. Pappa och Anna hade hyrt en so brukar syssla med karaoke och han hade en ganska stor anläggning med sig. Anna som fyllde 30 var förstås först ut! Sen rullade det bara på. Jag tror att jag, hanna och martin körde typ tre låtar tillsammans. Carola - främling (med våran "främling-dans" såklart), Bryan Adams och något mer. Men självklart sjöng vi med alla andra. Rugbylåten kom också upp, den vi är uppvuxna med under rugby och släktträffar :p Mats tog kommandot. Kan tyvärr inte texten, den måste vara på franska eller något :S Hanna, vi måste hitta den så att vi kan ha den som partylåt! :p haha.

I lördags tappade jag bort min mobil också. Har inte ringt till otten än för att kolla om den kanske kunde vara där, får väl göra det idag. Jag tror i alla fall att jag tappade den i svarttaxin på väg in.. Efter festen hos pappa åkte jag, hanna och martin in till Otten. Hanna och jag valde att gå till otten istället för leche, leche var så jäkla trist förra månaden. Väl inne på otten var det lite folk men jag hade kul i alla fall. Dans på lilla dansgolvet nästan helt ensamma :D Fast Jeff och hans kompis var där och höjde stämningen lite :p

I söndags och måndags natt så jobbade jag sen och nu dessa dagar har jag varit ledig. Jag har varit med John och igår var vi med Martin. Båda snaggade sig! Hahah, så fult! Men men, han hade tjatat om det så himla länge att jag sa att han fan fick göra det nu :p Sen gick vi på stan en snabbis, jag köpte skor, tröja och lite annat smått. Imorn är det helg igen, då kanske det blir utgång eller ifall det blir på lördag. Nu har jag festat många helger i rad, helgen innan midsommar, två gånger under midsommarhelgen och två ggr förra helgen. Jag börjar komma in i gamla takter igen :p

Lite bilder från i lördags:

     
Petter & Pappa            Farbror Mats                Jag & Hanna     Lite grannar & Släkt Martin, farmor, mats m.m
 
Hanna & Martin        Otten, lilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0