Internationella Civilekonomprogrammet

Halloo!

Det var ett tag sedan jag skrev. Jag har jobbat natt sedan i söndags så då blir det inte mycket gjort på dagarna. Sover bara några timmar och när jag går upp är jag astrött så att jag ändå knappt orkar hitta på något. Det blir natt inatt igen, jag kunde inte tacka nej eftersom jag måste tjäna pengar eftersom jag antagligen ska bli fattig student ;) Jag fick reda på igår att jag kom in på internationella civilekonomprogrammet på linköpings universitet, med spansk inriktning. Det tredje året får man åka iväg och plugga minst en termin på ett spanskt eller sudamerikanskt universitet, wihoo.

I lördags blev det utekväll. Vi var hemma hos stavis och sebbe och förfesta, jag hade med mig pamela och hanna. förfesten var skoj tycker jag, lite gamla godingar som allsång :p sen drog vi tre vidare till otten, där var det inte alls så skoj. Det var lite folk som det varit även förra lördan så vi gick in på hugo och var vi typ 3 minuter för där verkade det vara lite lustigt folk :p

jag har haft pappas bil och kört med enda sedan jag tog körkortet. Det börjar ju bli skoj att köra bil :)

ska kolla tv nu, måste vara vaken till 8 imorronbitti, gäsp.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0