Hämtat körkortet..

Hej.
Sitter här hemma hos mamma och softar lite framför tv:n. Svulla är ju aldrig fel. Imorn är det sthlm och än så länge har jag inte packat klart, ifs ska vi ju bara sova där en natt, så så mycket behöver man inte ha med sig, men ändå. Vet inte vad jag ska ha på mig och så..

Råkade sova från halv 8 till 8 så kommer kanske inte somna nu inatt.. Ska ju upp tidigt imorn, jag är inte direkt van vid att gå upp klockan 7 nuförtiden. Undra hur det ska gå att börja skolan snart :S men det verkar ju inte vara som på gymnasiet, det verkar vara mkt mer självständigt och mindre lektionstid, det passar mig bra.

idag har jag hämtat mitt körkort. Jag antar att det inte är någon som är nöjd med bilden på deras körkort, bred näsa hade jag, i för sig har jag ju det, men ändå, man vill ju försöka se lite okej ut :p sen åkte jag en snabbis till stan och köpte en gamaplattång, jag behöver verkligen en bra plattång. jag testade den lite nu, den verkar soft. sen köpte jag lite krimskrams bara. det är så sköönt att ha körkort. jag har inte åkt buss en endaste gång sen jag fick körkort, pappa har inte sett sin bil heller knappt sedan dess:p men imorn ska vi ju till sthlm så då får han "låna" den ;) 

jag hade ju tänkt lite myskväll med john idag men han hade visst gjort upp egna planer, tv-spelskväll! haha. det kan jag stå över kände jag :p visst, tv-spel är skoj men dom skulle spela fifa och det är jag rätt värdelös på, så det får bli att vara hemma och kolla på tv med mina favoritkillar - paco och bosse. haha, stackars hundar, undra hur många smeknamn de har egentligen, men vad säger man, kärt barn har många namn :p

grönan imorn!  någon mer än jag och anna måste ju åka tilten, ifall ni vågar? ;) vi var visst uppskrivna på gästlistan på whiteroom, hoppas det blir skoj där :D shopping på söndag, jag behöver jeans och en skinnjacka.

hare skoj i helgen! pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0