...

sitter här hemma och tråkar. det var lääänge sen jag satt så här mkt vid datan, säkert inte sen gymnasiet. jag måste hålla mig vaken, ska in till stan och hämta john inatt, men tror det blir rätt skapligt ändå. dom skulle till trädgårn men det stänger väl vid 1.

FAN , jag kom på en grej nu, love my way, serien som jag tycker är så himla bra har redan börjat för 25 minuter sen!! aja, får kolla om det går någon repris...

aja, eftersom  jag har tråkigt så tänkte jag göra det här:

Hur många lampor har du i ditt rum? 3, tror jag :S känns inte som att jag vistas så mkt där nuförtin
Vilken låt spelas mest hos dig just nu? min data har omformaterats, igen, så ingen speciell. lyssnar på east fm istället ;)
Favoritfrukt? hmm melon på sommarn
Har du någon konstig vana, isf vad? hmm, jo, men kommer ej på ngn
Linje på Gymnasiet? samhäll/media
Hur gammal är du? 19
Är du helsvensk eller har du utländskt påbrå? swedisch helt igenom
Har du någon kommande resa planerad, isf vart och när? möjligen barcelona med mamma eller john. ifall jag inte trivs med höstens studier kan det mycket väl bli några månader i australien och asien..
Favoritserie? the bachelor! wiii. mamma och jag sitter som klistrade framför tv:n ;)
Lekte du med Barbie när du var liten? japp
Ditt nästa köp? blir nog imorn på stan, maybe en klänning till sthlm eller byxor?
Saknar du någon just nu? mm
Säger du "kavjar" eller "Káviiar"? vet inte :S
Har du ont någonstans? mm lite i visdomstanden, igen..
Har du lätt eller svårt för att prata om känslor? lätt tror jag
Vad gör du just nu? väntar på att åka in och hämta john
Vad ska du göra imorgon? gå på stan och möjligen träffa karin och diana och några mer. sen ha myskväll
Vad åt du senast? godis :/
En manlig kändis du tycker är snygg? jude law
En kvinnlig kändis du tycker är snygg? jessica alba, hennes kropp....
Vad dricker du helst? läsk
Hur många kontakter har du på msn? 120 ungefär
Och hur många av de pratar du dagligen med? blir väl 4 kanske. det är nog dags att ta bort ;)
Är du singel? nepps, john sen snart 2 och ett halvt år
Tidigare jobb? mammas jobb, mcdonalds, kolmården, cromwell, stadiumlagret, vilka höjdarjobb ;)
Vad skulle du köpa om du vann 1 miljon? resa, men spara det mesta
Framtidsplaner? resa, på något sätt hjälpa utsatta människor och djur, skaffa familj
Bestämmer du dagen innan vad du ska ha på dig? mm, ibland
Vad ska du ha på dig imorn?vet inte :S jag behöver en ny garderob!
Går du i skolan eller jobbar? ska börja till hösten..

det var inga roliga frågor ju. aja..
nu ska jag kankse duscha eller ngt :)
puss

party i sthlm snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0