Tandläkare, eller inte?!

idag steg jag upp hyfsat tidigt för att jag skulle till tandläkaren 10.20, trodde jag...
när jag väl åkt ner dit är grindarna stängda och då kommer jag på att det är 22:a idag, inte 21:a! så jag hade alltså tid igår.. nu blir det ingen mer gratis tandkläkare för mig då :p missade förra tiden också, hmm, undra om jag kommer att få böter nu :S

idag blir det ännu mer julklappsköpande, har pappa, farmor & ingemar, brorsan, hundarna och zola kvar, anna, tror jag, kanske ska köpa ngt mer till de andra.  och ajuste, John har jag ju kvar också, han glömde jag nästan ;)

tror jag ska åka till ok sen och hämta mina två par pumps som jag beställt från ellos, vi får la se hur det blir :p jag tog en storlek för stort, bättre det än att dom är för små..

ikväll ska några av johns kompisar komma hit och så ska vi playa lite spel och så :)

sitter och renskriver lite anteckningar nu och lyssnar på julmusik som jag fixade igår, lite julkänsla kanske man börjar få ändå...

puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

KLUMPARSLE :p

2007-12-23 @ 20:06:31
URL: http://johannastenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0