Shopping idag eller?

Hej!

Nu är det dan efter dåå.. Kvällen började med att vi var här och förfesta (det ser förjävligt ut), drog john och dom till palace medan jag, hanna och pamis drog till otten. redan i ottenkön blev jag ltie off, men hugo hade lika lång kö så det fick bli otten iaf.. när vi stått i kö säkert en timma så kom vi in, det såg ut att bli mkt folk men där inne var det ganska lagom.. vi hade rätt tråkigt så vid 1-tiden någon gång kom hanna och jag överens om att gå och äta pizza istället, istället blev det dock att käka julmat hemma, vi har massa mat som tar upp hela kylen så vi var tvungna att äta upp det kände jag, dock slutade det med att det var bara jag som käka, hanna träffa polla och john och sebbe käka mcd.

idag blir det att gå på rean eller?
det är dels därför jag är uppe tidigt, john skulle med upp men nu tvivlar jag på att han kommer gå upp på ett tag :p

jag kan ju plocka undan lite här först i o för sig....

puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja skulle vilja shoppa men kommer nog inte hinna

2007-12-26 @ 09:58:29
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: emma

vem e polla?

2007-12-26 @ 17:33:26
Postat av: Anna

Vem är emma? =)

2007-12-27 @ 20:14:09
Postat av: Johanna

Jag undrar också vem Polla är ;)

2007-12-27 @ 20:20:53
URL: http://johannastenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0