Julshopping idag också

Hej!

Japp, i onsdags blev det inte så många julklappar köpta, bara två stycken till mamma, så hon är nog klar nu :) istället köpte jag lite grejer till mig själv ;) jag hittade massa fina pumps på stan som jag ska köpa när jag är klar med julshopppingen :D
så idag blir det att gå på stan igen och försöka fixa ihop lite, det jobbiga är att jag inte har en aning vad jag ska köpa :S mamma är det alltid lätt att köpa till, men sen är det pappa och farmor och dom, jaja, vi får se hur det urartar sig :p efter shoppingen ska jag och sam kolla på idol ;) jag hade ingen aning om att de skulle kolla, men såklart har han koll på det..

igår var hundarna här på besök. mamma lämnade av dom 06.15 på morgonen, och jag kan säga att det var evigheter sedan jag gick upp så tidigt.. så jag sa till dom att vi skulle försöka somna om, det gick zack med på ifall han fick ligga på mitt huvve, men zorro var det svårare med, han satt och gnällde i två timmar, tillslut gick jag upp och då gick det visst bra för båda två att gå och lägga sig och sova.... babesen kanske kommer i helgen med :)

image74

den här helgen ska jag julstöka lite tänkte jag. baka lite pepparkakor åtminstonde :p

john åker till thailand den 28:e dec med sina kompisar och pappa kommer hem från indien den 28:e, dom byter av varandra :p när john är borta ska hanna bo här :D

måste duscha nu... puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0