Julklappsshopping..

Japp, idag är det stan som gäller, måste köpa massa julklappar, än så länge har jag bara köpt lite till hundarna.. hmm vet inte vad jag ska köpa till folk :S hoppas jag kommer hem med några julklappar i alla fall :p

idag fick jag låång sovmorgon, gick inte upp förrän tio minuter sen. den här veckan har jag varit extra lat, jag har inte gått på föreläsningen som varit och kommer inte att gå imorn heller, i för sig är det inte bara lathet. det tar mig 3 timmar att åka och kolla på en föreläsning som tar 2 timmar, alla föreläsningar brukar vara så himla dåliga också, då kan man lika gärna sitta här och plugga, hmm :p

ikväll ska jag jobba på teatern. just nu är det musikalen röda nejlikan som spelas, jag och john var och kolla på den i fredags, den var bra, massa fina kläder och så, den utspelar ju sig någon gång i början av 1800-talet. det är kul när man är värdinna, speciellt i den här föreställningen får man verkligen se skådespelarna "behind the scene" eftersom de springer ut i foajén för att springa upp till första parkett eller springa in från ngn dörr. haha, dom brukar göra upp tävlingar vem som kommer först fram och grejer, ta varandra på rumpan o så, det är ju kul o kolla på :p sen när de kommer in på scen igen (vi har tv där ute så vi kan se på föreställningen inifrån) så är de seriösa och jätteduktiga.

jag mååste plugga, men jag tyckr det är svårt och intressant så tyvärr blir det inte så mycket.. lite nu innan stan borde jag hinna med tycker jag..

jag mååste även träna :p ett jäkla tjat om att träna men nu är det kris verkligen, innan nyår skulle jag vilja gå ner två kilon i alla fall, det skulle nog inte vara ett problem eftersom jag har lite att ta av nu :p

nu ska jag äta frukost..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0