hemkommen från jobbet

hallo!

har nyss kommit hem från jobbet, musikalen blir bara bättre och bättre ju mer man ser den :)

ikväll blir det att slappa, jag är typ genomförkyld och har ont i halsen. igår sov jag här ensam för första gången, som jag trott somnade jag inte förrän 4 imorse och vaknade 8 för att sedan försöka somna om, vilket inte gick så bra, så inatt borde jag kunna somna lite bättre;)

idag har jag varit på stan, köpte två klänningar, underkläder och tabletter för att öka fettförbränningen och minska sötsuget, haha vi får väl se om det ger ngn verkan :p tyvärr var ingen av klänningarna något nyåersalternativ, känns det som nu i alla fall..

imorn blir det att jobba på eftermiddagen/kvällen o på dan ska jag ta mig till sol o motion för att få lite bränna förhoppningsvis.

by the way fick jag mail från john idag:

Hej! Nu sitter jag pa hotellet klockan ar snart 8 och vi ska ga och lagga oss snart, har inte sovit pa 30 timmar sa ar lite trott. Har ar det bra vader och det ser ut som sist vi var har. Det fanns inga hotell pa phi phi over nyar sa vi stanner i phuket da, sen drar vi vidare.
Jag skrev en 4 pa min tenta sa det va ju skont!!
Hur har du det hemma min lilla alskiling?
Nu ska jag ga till rummet. Saknar dig redan!
Massa pussar din skrutt pojke

hihi, min lilla pojke :p

ska försöka ladda hem ngn film, vet inte hur man gör men det märks väl :p sen ska zola och jag ha mys, vi har massa svullsaker hemma :p

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0