Hej!

Igår blev det ingen shopping alls, eller vi var på stan men ingen av oss orkade gå in i affärerna :p nu hoppas jag verkligen att de får in lite nya kläder innan nyår, jag måste köpa en nyårsklänning! än så länge vet vi inte vad vi ska göra, men det verkar som att det finns några alternativ i alla fall, så det blir nog kul :)

imorn åker john och hans kompisar till thailand i 15 dagar. så länge har vi nog aldrig varit ifrån varandra :S i början tyckte jag inte om att han skulle åka, sen så tänkte jag att det kanske vore bra ifall vi var ifrån varandra lite, så att vi verkligen skulle sakna varandra, men nu känns det inte alls kul.. det är väl bara att stå ut :p hoppas han får jättekul i alla fall och tar vara på tiden, det är ju ett + att han åker med kompsiarna så han har några att spela fotboll och volleyboll med på stranden, när vi var där så var ju inte jag alltid med på att spela.. :p

nu på dagen blir det lugnt, borde plugga om man säger så.. ikväll ska jag jobba på teatern, vilket det även blir imorn och på lördag också, det är bra så att jag sparar upp mig inför nyår ;)

imorn kommer pappa hem :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0