Gott nytt år!

(Snart i alla fall)

Kvällen är ganska oplanerad hittils, men spontana kvällar brukar oftast bli dom roligaste :D

har varit på stan idag också, köpte lite alla möjliga saker, dock inget att ha på mig tills ikväll.. sen var jag o sola, det blev ingen solning igår, tror jag blev lite brunare i alla fall :)

john ringde idag, de hade det bra så det va skönt att höra :)

Lite bilder från julhelgen:

John bakar "pepparkakshus" som han sedan slängde


Vi lagar ett litet eget julbord ;) Zola var förstås med


Hundarna har precis fått julklappar, massa grisöron :p

Zorro spanar efter gäster


Nu måste jag fixa mig lite!
Puss

Kommentarer
Postat av: Estelle

söta vovvar

2008-01-27 @ 02:06:54
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0