GOD JUL!

Hej!

Här sitter jag vid datan på självaste Julafton... Detta beror på att min kära bror låg och sov för 20 minuter sen och han ska komma och hämta mig för vi ska vara hos mamma senast klockan 2.. Så jag har stressat som fan idag och ändå så har jag haft masssa tid på mig..

skönt att alla julklappar är köpta nu! synd att det itne är ngn snö ute bara, det är aldrig riktig jul utan snö faktiskt.. för exakt ett år sedan var vi i thailand, phuket för att fira jul med min farbror och hans familj, ett år går sjuukt jävla fort!

jag måste hitta en nyårsklänning! imorn blire förfest här hemma hos oss med mina och johns kompisar. tyvärr har vi dock inget att dricka, systemet var ju stängt igår, idag och imorn och det tänkte ju inte vi på.. får väl bli ngn smuggel om man kan få tag i det :p eller i för sig, mamma eller pappa har säkert något.

ska inte sitta här längre nu, kan vara lite med zola :) har har fått sina julklappar redan, jag tror att han blev glad.

förresten igår gjorde vi massa julmat, potatisgratängen (som inte är traditionell julrätt) blev sååå god, vi får nog göra den ikväll med, ikväll ska jag o john byta klappar!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0