Det var lääänge sedan det bloggades

Hej!

Har inte känt för att blogga på ett tag, men nu ska jag försöka börja igen :p

De senaste veckorna har varit som det mest brukar vara. Vi har hittat tillbaka till sommarens festande, vi festade varenda helg då, det har det även blivit på senaste tiden, kul det :) har testat lite nya ställen ;)

Allt i lägenheten är i princip klart när det gäller saker o så, eller, vi måste hitta en jättestor tavla att ha i vardagsrummet och fixa till hallen.. Och köket..  Sedan är det tapetsering i sovrummet som måste göras.. Hmm nu känns det itne alls som att vi nästan klara :p men det funkar ju att bo här i alla fall.

Imorn ska vi o kolla på en bostadsrätt här på söder, den ser jättefin ut och till ett bra utgångspris, antagligen kommer den väl gå upp till det dubbla och då blir det nog inget :p den är mindre än den här lägenheten, men jättefräsch på bilderna :) aja, man kan ju alltid kolla ;)

Nu i skolan har vi börjat med Mikroekonomi, tråkigt tråkigt.. Svårt är det också, men helt ärligt så lägger jag ner alldeles för lite tid på skolan, den här helgen har jag inte ens öppnat boken, som tur är har jag "jullovet" på mig att plugga ;)

Jag har kollat lite resor till Barcelona och andra länder i Europa, skulle vara kul med en kompistripp/party/shopping, vilka hänger på? :D

Lite av texten försvann när jag publicerade, orkar inte skriva om :p

jag kan väl tillägga att hanna och jag ska börja träna nu! jag väger lika mkt som jag gjorde när jag åkte hem från thailand... haha. på tisdag blir det aerobic 1  om hanna inte är förkyld ;)

nu blire snart dusch och sedan cold case, jag älskar den serien :)

take care! (ska blogga snart igen :p) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0