Skolan kommit igång

Heeey!

Nu har allvaret börjat då. Igår delade vi in oss i grupper om 4. vi fick en uppgift som ska vara klar tills måndag, så idag har vi haft fullt upp. Vi stannade kvar 4 timmar extra i skolan idag o imron tänkte vi börja 10 istället för 15, nice.. men det är bra att jag har en bra grupp i alla fall som är lite målinriktade :)

de här dagarna har jag tagit det lugnt från nolle-pn. senast jag vr med var i söndags men jag var off redan innan. Det var Toga-middag, alltså att alla skulle ha lakan på sig som klänning typ, det såg fint ut ;) men jag drack inte för att jag skulle köra, så det kändes lite trist då alla andra gjorde det så det blev att åka hem tidigt.

imorn blire dock fest! det ska faktiskt bli kul. vi ska ha faddermiddag, alltså ska många av tvåorna vara med oss. tror vi ska grilla först och sen ska vi till blue heaven, o learys nattklubb.

sen på lördag blir det 50-årsfest för leif min farbror. haha då måste vi festa :)

och sen på söndag är det LA GRANDE FINALE! Den stora avslutningen på Nolle-p. Då är det först finsittning (har inget att ha på mig!!) och sen blire party. det blir lite jobbigt sen på måndag då vi ska redovisa uppgiften..

de här dagarna har jag gått upp 05.30, det är rätt kämpigt asså, men kan tänka mig att det blir mkt värre sen i vinter. usch!

igår var jag förresten på introduktion av jobbet på östgöta teatern som värdinna. vi satt där längre tid en väntat, men jag hann exakt hem till what about brian så det var ju bra :D

ska nog ta en dusch nu och försöka läsa lite..

puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket! :) Allt bra med dig nuförtiden då? Och grattis till körkortet! Härligt att ha det fixat :)

2007-08-30 @ 20:17:39
URL: http://elin87.blogg.se
Postat av: Matilda

O va kul det låter, hoppas du kommer att trivas i skolan=)
Hur ska du hinna jobba då?
Puss&Kram

2007-08-31 @ 12:13:46
URL: http://mathy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0