NOLLE-P börjat!

Heej!

De här två dagarna har jag stressat runt masssa. Det började med introduktionen igår, det var som närman började på gymnasiet, upprop. Sen fick vi gå klassvis, i min klass är det över 54 pers! Det lär nog ta ett tag innan man snackat med alla och vet allas namn. Vi hade lite presentationer och grejer och ssen köpte man nolle-kittet. Det blev lite körigt för på kvällen, klockan 17.00 skulle vi ses igen för att förfesta lite. som tur var kunde jag åka hem med daniel, han hade bil, så då kom jag fortare hem. skönt att det åtminstonde är någon mer än jag från norrköping! jag trodde att det skulle vara massa från norrk och link men det är mest från stockholmstrakten. i alal fall, var hemma kvart över tre för att sedan ta bilen 16.45 till link igen. jag kom lite senare än alla andra men det gjorde inte så mkt.

sen förfesta vi lite, jag tycker det var lite dåligt med dricka, vi får hoppas att alla dricker mer de här dagarna! :D innan jag kom hade alla gjort ramsor och sånt som vi skulle sjunga till "players" och de andra ekonomerna. 

den bästa (på ett ungefär):

spanska män med hår på bröst!
spanska män med hår på bröst!
redig karl som kan ge tröst!
redig karl som kan ge tröst
bättre än en fransk baguette!
bättre än en fransk baguett
eller en bratwurst med svett!
eller en bratwurst med svett
spanska tjejer dom har klass!
spanska tjejer dom har klass
franska fnask dom finns i last!
franska fnask dom finns i last
tyskar dom har ingen stil!
tyskar dom har ingen stil
hockeyfrilla, permobil!
hockeyfrilla permobil

viva espana, espana espana por favor!
una tequila, tequila, tequila por favor!
una cerveza, cerveza, cerveza por favor!
viva espana, espana  espana por favor.......

sen var vi ute på kårallen, som ligger på campus. en asstor lokal. där vart det jättetrevligt så småningom :) kvällen slutade med att jag sov hos några bekanta, tur att jag träffade dom kan jag säga! jättesnällt att jag kunde sova där, det körde ju ihop sig lite med min planering...

idag softar jag faktiskt. är seg. somna typ hav 4 och gick upp tio i 7 imorse. kom hem ht igen vid 4. jag får se om jag åker dit imorn på dan, kanske skippar det och åker dit och festar bara :D munchen hoben imorn ju ;)

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0