Lite bilder...

Tjena!

Det var länge sen jag skrev här, det känns som att jag haft mkt att göra på sistonde. Förra veckan var det såå himla skönt väder. Jag tror att jag badade och sola typ 5 dagar i rad, skönt, får man känna på lite på sommar :)

Förra helgen var det ju den årliga augustifesten, ohh det är så mysigt ju. På torsdagen gick anna, hanna jag och fian ut och käkade och kolla på fyrverkerierna. Sen drog jag hanna anna o pamela till trädgårn. där var det proppat, det var liveband och så, så det var ju mysigt. Hahaha, hanna och jag bangar inte för en allsång när det gäller rugbylåten aloette (hanna du stavar så va?) ;) den första semptember har min farbror 50-årsfest, då blire nog rätt mkt party och allsång, de gamla rugby veteranerna har det nog fortfarande i sig ;)

sen på fredagen förfestade vi hos pamela, det var hanna, ja, john, steffi, kerstin och några från john och marisols jobb. det var trevligt, vi gick dock ner ganska tidigt till trädgårn för att ta en titt där, helt SMOCKAT! och det var framförallt 35 + mest. haha, fy faaan, så gamla "kärringar" beter sig när de är ute på krogen, de är värre än oss ungdomar :p "ohhh jag måste kisssssa", "kan jag få gå in här på er killtoalett". haha.. sen drog vi ner till Delhi. där var det också rätt fullt, fast john och dom hittade ett bord så där tog vi en cider. sen bar det av till otten. otten var rätt så skoj faktiskt! efter otten så bestämde sig jag o anna för att gå hem till henne i kvarnberget :D först käka vi och sen började vi gå  hahahha. men allvarligt talat kvart över 5 var vi hemma hos henne. på vägen hem till henne körde vi lite "dancemoves - lift your leg up", snacka om grym dans ;) 

På lördan blev det lite party då också. hanna ja o pamela drack hos hanna först, jag var lite sliten. vi gick först till trädgårn, smockat så klart så vi drog vidare till delhi. På vägen ner mötte jag pappa, han hade tappat bort anna och dom så han var på väg till trädgårn för att träffa mina farbröder, kul att han hade skoj i alla fall :p på delhi blev jag ännu mera off, kände mig helt nykter, och då känner man sig inte roligare när andra står på borden och dansar :p vi gick vidare till teaterbaren och sedan bestämde jag mig för att avsluta kvällen och åkte hem till min brorsa för att sova där. hanna och pamela hade visst kul inne på otten sen ;)

ikväll ska jag till pamela och vara med på förfesten. jag ska vara nykter idag faktiskt, skönt att kunna köra sen efter. fast ca 15:e september åker jag upp till henne i västerås, då måste vi festa :D

jag har ju två veckors festande framför mig också, NOLLNING! Det ska bli kuuuuuuuuul, lite ångest för min brist på kläder bara...

här är lite bilder by the way. jag har ännu inte fixat mina gotlands bilder, men det blir av! :D förresten, matilda, lägg ut sthlmsbilderna ;) här är några i alla fall..

Sthlm
    

Augustifesten, fredag
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0