Jag förtjänar lite vila...

4:e dagen på NOLLE-Pn nu då oxh jagf är jääkligt trött. Igår var det Munchen Hoben som gällde. Vi började med att förfesta lite på vallamassivet och sen ställde vi oss i kön. Där inne var det 10000 pers och sahara hotnights bland annat spelade. jag tycker det var ganska kul, synd att det var nästan för stort men sedan träffade vi på några från klassen och då blev det genast roligare. Som jag sa igår; jäävla FEJKNOLLOR. det hade gått rykte om att två killar i våran klass bara låtsades vara noller och att de egenligen gick i tvåan. så gör de i alla klasser för att lilva upp stämningen lite. olof-jorge och carl-carlos, deras namn säger rätt mkt, bara förnekade, men mig kunde de inte lura ;) carlos var inte ens amerikan, så där blev jag lurad, jag som fråga honom vad han rekommenderar för ställen i usa o skit :p trist i alla fall tycker jag, de var dom i klassen som livade upp stämningen på fest!

imorn ska vi börja med nya grupper. nu ska vi typ dela klass med tyskan och franskan också, det blir nog skooj. jag är lite dålig idag och står över festandet. Jag var så jäkla trött. Jag kom hem med campusbussen klockan 1 igår från munchen hoben, var frammme i norrköping 20 i 2 där min brorsa hämtade mig, sen fyllekäka vi på ok eller vad´det var. sen sov jag där. halvsomnade typ vid tre och gick upp 6. inget har jag ätit idag heller. en liiiiten kaka vid 3-tiden. och nu efter jag kommit hem har jag sovit, det är inte bra, då kommer jag säkert inte kunna somna sen....

imorn är det ekonomiinspark, alltså finmiddag! är itne hundra på vad jag ska ha på mig, men det där löser sig nog. på söndag är det toga-sittning, alltså med lakan, då blir klädvalet inte så svårt ;)

idag började vi första riktiga lektionen. det ärnu man fattar att man faktiskt ska börja plugga.. får testa och se om det är något för mig :p nu ska jag nog äta något.

pussiis

Kommentarer
Postat av: Pamela

Jaaa, men jag vill att ni ska komma snart.. ringer nog ikväll.. puss

2007-08-25 @ 16:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0