Underbara soldagar!

I lördags var det jäkligt mkt folk på jobbet, helt proppat. Stod i baren och gick på golvet, va så jäkla trött så att jag inte orkade tänka så mkt så jag valde att gå lite mer på golvet. Måste försöka hämta lite papper hos George imorn eller ngt där det stod massa drinkingredienser och så, än så länge kan jag ju typ inga :p typ redbull vodka, eller jäger, eller capten morgan, orgasm, san fransisco och white russian typ :p fast de flesta beställer bara cider eller öl så det är ju skönt!

igår skulle det bli träning men jag är ju så jobbig att jag avstod sen, klockan blev så jäkla mkt så det får antagligen bli på onsdag istället. igår på kvällen gick jag på bio med john, vi såg Number 23. Den var sådär, ingen jag rekommenderar tror jag.

I förmiddags åkte jag och john till martin i getå och käka lite glass. det är så underbart i krokek och runt omkring när det är så härligt väder, så mysigt vid bråviken :) jag har tjatat ännu en gång på martin att han måste ha lite fester där igen! men han skulle tänka på det :p "sara, var det inte du som hoppade ut från fönstret den där gången jag hade fest?". hahaha, det var ju evigheter sen, men det var faktiskt så att sebbe sa att jag kunde hoppa ut och så skulle han ta mig, så det är klart man trodde på det, hoppa och andra sekunden låg man på marken och kollade ut över vattnet, haha kommer verkligen ihåg det minnet :p mer hemmafester tycker jag, som gamla goda tider ;) i sommar ska jag försöka fixa ett poolparty hemma hos pappa, först grilla och dricka lite drinkar och sen festa där eller gå ut! förresten, mitt mål till sommaren, ifall jag inte skrivit det innan är att gå ner 4 kg till 1:a juni!! det måste jag klara annars är jag usel :S 2 kg i månaden nu fram tills dess. sen efter dom 4 kilona får vi se om det blir ytterliggare 2, men jag börjar med det målet, det är ju rätt realistiskt :)

ska antaglien jobba torsdag, fredag och lördag, men får se om jag tar ledigt ngn dag och gå ut och partajar lite, känns som att det var länge sen.

ska prova ringa helens körksola nu igen, försökt ringa ett bra tag men bara upptaget.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0