Stanisch

Idag har jag varit på stan med Fian, först var vi på ungdoms och hämta lite piller och sedan så gick vi på stan och åt på mc donalds. jag var duktig, åt en fruktpåse, en naturell hamburgare och fanta light, fast jag måste erkänna att pomme hade varit riktigt gott! jag köpte ingenting på stan även fast jag har massa att köpa :S men men, får förhoppningsvis bli ngn mer dag på stan i veckan, fast det kanske jag inte hinner :S måste köpa kläder, kläder, kläder och skor! förresten, de där 6500 kornorna som blev stulna är jag kankse tvungen att lämna tillbaka till banken, ajdå, men men, ska försöka fixa det där, som tur är har jag sparat andra pengar :)

imorn har jag och Johnis 2 år! men han jobbar ju, han jobbar typ när jag är ledig och vice versa, lite jobbigt, men det ska vi nog klara av :) får se om han kommer hit och hätmar mig här inatt efter jobbet, då har vi i alla fall förmiddagen tillsammans! <3

Min religionsvetenskap går inte så bra, har lagt den lite i skymundan. får se om jag fortsätter, ska kolla med csn och så.

bokade två körlektioner igår till att brja med, men ska se om jag ska boka om tiderna.

snart ska jag ta en lååång varm dusch, så underbart och sedan lägga mig och läsa nya veckorevyn :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0