Övningskörning

Hej där! Jag vet inte senast det var jag skrev, måndas tror jag :S

i alla fall, nu har jag kört två lektioner på norrköpings trafikskola och de är mkt bättre än helens! jättebra lärare och allting. idag bokade vi uppkörning (tyvärr rätt långt fram i tiden känns det som, 15 :e juni), men då har jag i alla fall en och en halv månad på mig. det blir jobbigt ifall man kuggar som jag säkert kommer att göra, då får man nog vänta rätt länge tills man får tag på en ny tid. på fredag ska jag köra igen och så blir det minst 2 ggr nästa vecka också :)

det har inte blivit ngt jobb nu heller sen helgen. prima har ringt mig två ggr (jag som typ aldrig har mobilen nära mig och på ljudlöst missar jämt samtal), de ville att jag skulle jobba natt men nu hade dom tagit in ngn annan. måste nog jobba i helgen på cromwell, så lite duktig har jag varit då i alla fall ;)

jag har blivit lite av en bokläsare på senaste tiden. i förrgår läste jag klart "pojken som överlevde" (trilogin från dave pelzer), innan dess läste jag ngn bok som handlade om att pappan tagit med barnen till iran och nu har jag börjat med "å andra sidan" av marian keyes. jag blir helt fast när jag läser bra böcker, läser dom innan jag somnar och ifall jag hinner på morgonen. jag hade glömt hur kul det var att läsa en bra bok, får hoppas att jag kommer in i det nu igen ;)

igår latade jag mig heeela dagen. va hemma med hundarna bara och sedan övningskörde pappa och jag här på mammas tomt och backade runt hörn, och sedan tränade vi på dragläge i mammas backe. jag föredrar mkt hellre att starta i backe än att backa, jag tycker det är lästkigt :S haha. efter john slutade igår hängde jag med honom hem, vi kolla på lost och somna vid 2 tiden.

idag har jag som sagt kört, john skjutsade in mig och åkte till johnny och snackade med han medan jag körde. sedan åkte vi förbi halvars men det är juså mkt folk där jämt så då åkte vi till folkparken och köpte glass. sedan åkte vi till bra ljud i bil och kollade lite sånt och sen till maxiområdet och kika lite. vi var inne på det där europris, och seriöst, hur kan man motså att köpa något om det är så billigt!? chips för 10 spänn! haha. klart det fick bli en påse, och lite annat... sen lämnade john av mig och så skjutsade pappa hem mig hit.

jag har blivit så jäkla seeg på sistonde. för typ ett eller två år sedan så fick jag reda på att jag hadeskitlåga blodvärden så mmamma köpte järntabletter, men dom har jag ju inte riktigt tagit. ska bege mig till apoteket ngn dag och köpa något så att jag blir pigg igen ;)

förresten funderar jag att börja lite med gi. jag började läsa "gi i praktiken" eller varen hette och det som var bra med metoden var att det blev en snabbt viktnedminskning så att man senare skulle bli peppad att hålla dieten. anledningen till att jag behöver det är att jag måste gå ner 4 kg till juni! jag har ju liksom inte gått ner 2 kg den här månaden, så då blir det dubbelt upp. haha, fan jag kommer aldrig klarat! mne mamma lär hänga på igen, så då kan vi fixa de tillsammans ;) förresten är hon i Rom nu, hon kommer hem imorn kväll. På fredag eller ngn dag i helgen har jag planerat att vi ska gå och shoppa tillsammans, hon behöver en ny stil!! haha. jag funderar på att skicka in henne till "styla om mig", och när jag säger det tycker hon att det är en bra idé, så vi är både överens om att hon behöver fixas till ;) på tal om henne behöver jag också det som fan. fixa håret, lägga i slingor och klippa mig. MASSSSA nya kläder (just nu är det hemskt). beställa fort som snarast ögonbrynsplock och färg på törnrosa. och träna förstås. och massa mer...

på valborg blire grillning och förfest hemma hos john först och sedan utgång. vi blir väl runt 10 pers så det blir nog bra :) vi måste fixa lite drinkverktyg hanna, eller vad säger du, shots kanske? :D (ironiskt, eller?) :p kameran ska fram också ;)

ikväll är det greys och fråga olle. men greys krockar med helsjuka programmet lost, så vet ej vad jag ska göra:S det blir nog greys;)

imorn blire stan och fixa presenter till fie. ska bli jättefint väder och jag har typ inga vårkläder!!

puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0