Länge sedan, datan kraschat

hallo där. det var länge sedan jag skrev här. cp datan hemma hos mamma verkar äntligen ha kraschat eller ngt, mkt om och men med den där datan och den är inte alls så gammal. john ska komma hit i helgen i alla fall och kolla på det, ibland kan det vara bra med lite manlig hjälp ;) varken mamma, jag eller tobbe kan någonting sånt om datorer typ.

nu sitter jag på mammas bärbara dator, så jobbigt att skriva på bärbara tycker jag.

hmm vad har hänt senaste tiden då.
förra veckan blev det sthlm då john skulle sälja sin bil till en finne, finnen lyckades pruta ner 10000 på bilen, menm en, john ville bara bli av med den eftersom den verka paja lite på bromskivan (bra svenska). på vägen upp till sthlm märkte vi det, men som tur var är john och martin lite bilkunniga så vi stannade tog bort däcket och lossa klossarna från skivan tror jag. det gjorde susen, till lite senare då skivan blev överhettad igen, som tur var märkte finnen ingenting, men eftersom han fick bilen för ett jävligt bra pris så har jag inget dåligt samvete, samtidigt var han jäkligt jobbig ;) ¨på eftermiddan när john skulle skjutsa in mig till stran sen och åka och jobba så råkade han köra på en liten kille på cykel i krokek, killen dök upp från ingenstans. som tur var gick det bra. johns pappas volvo paja lite, ena backspegeln och lite lysen och ngn repa, fast killen klara sig utan några stora skador, blev lite mörbultad bara, men han sa som det var till polisen, att han inte kunde bromsa från nedförsbacken för att det var rullgrus, så några böter blir det förhoppningsvis inte, bara lite självrisk.'vi åkte hem till andreas dan efter för att kolla hur det var med han och lämna lite godis.

sen har jag jobbat lite också. va inne på prima igår på en liten intervju eller vare va. skrev typ bara på lite papper. dom ringde mig tidigt nu imorse nör jag sov så antagligen ville dom väl att jag skulle jobba, men fick inte tag på dom senare, men men.

har tagit första lektionen på helens nu också förra veckan. men jhag ´trivdes inte alls med läraren så jag bytte igår till norrköpings trafikskola. ska köra sista med helens imorn. jag börjar bli rädd för att köra bil igen, inte bra det!

så jobbigt att skriva på den här....
var på stan igår och shoppa lite vårgrejer. 2 kjolar, ett par hängselshorts, en klänning, solglasögon osv. nu är mina dricks pengar nästan borta. det är det som är så bra när man står i baren, förra helgen fick jag 650 spänn bara i dricks och innan dess typ 200 per kväll, bra att få i handen bara.

imorn blire körlektion som sagt och sedan lite stan kankse? vill köpa ett par vita höga pumps jag hittade på stan i förrgår. synd att det ska bli dåligt väder imorn bara, så tråkigt med typ höstkläder:/

ska väl kolla runt lite på nätet nu, har inte blivit det så mkt de senaste dagarna.
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0