Jobb, pamsi snart hemma

Så där då, ännu en helg är nästan förbi. känns både bra och dåligt, bra att jag ännu en helg har jobbat på cromwell och dåligt för att jag aldrig får ngn helgkänsla när jag jobbar helger.

nu har jag läst klart "å andra sidan", gud vad jag fastnade för den boken, den kan jag verkligen rekommendera :) har börjat på en ny nu från martina haag. mamma tipsade om den, hon sa att den var så jäkla kul, och jo, det är den. det är inte många ggr man skrattar högt åt en bok :p

den här helgen var den femte helgen i rad som jag jobbat, innan dess var jag ledig en helg och innan dess hade jag jobbat två helger, så jag hinner ju inte direkt ut och festa, därför är jag så jävla sugen på att FESTA imorn :D igår blev jag jättesugen på att festa när jag jobbade, kenneth spelade så jäkla bra musik, typ den musik jag själv skulle  välja ifall jag ville. seriöst, jag tycker musiken är jätteviktig när man går ut, minst 50 % av det viktigaste.
igår var det proppat på Cromwell. stod lite i baren och lite på golvet, tycker detär så skönt att gå på golvet ibland, slipper man prata med folk :p haha helt osocial :p en del killar är så gulliga när man går och plockar glas och frågar ifall man behöver hjälp och så. haha, nästa gång ska jag nog säga "ja visst, vad gullig du är, ta dom borden där borta och gå in med dom i disken", haha, lite förvånade de skulle bli då :p igår träffade jag maddis som var liite full, det var länge sen det!

idag hade jag egentligen tänkt mig hänga med på tatueringsmässan, men jag orkar inte känner jag. ska vara hemma, sätta mig ute på tomten och läsa :) john hämtar mig sen, vi måste köpa mat och sånt tills grillningen imorn. ska nog på stan och kolla lite kläder till han imorn, till mig med. fick min lön i handen igår, jag fick en tusing mer än jag trodde så det var ju bra. den här helgen har jag fått 500 i dricks så det är ju också bra med lite extra. vette fan hur jag ska säga till bara, tänkte göra det i fredags och igår, men klarade det inte :S haha ska dit imorn :p hmm borde nog ringa törnrosa igen och se ifall de har några tider imorn. jag måste klippa mig också och färga håret. ska nog ringa till ngn frissan, undra om dom har öppet idag :S

ohhh vad jag är danssugen :D snart är pamsi hemma förresten. ska nog hänga med henne till kalmar på torsdag, ifall hon fortfarande vill, hennes kompis ska ha fest på fredag, det blir skönt att komma iväg i sånna fall :D

har kollat lite bilder från thailand, jag lääängtar tillbaka. funderar på att resa tillbaka i höst :D har kollat på lita aupair yrken också. ringde till en sån förening som har massa jobb i usa och fråga ifall man var tvungen att vara där ett helt år, och det var man visst, tycker att det är lite länge :S
image4image5image6image7image8image9
pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0