Jobb i helgen

Hallo där.

sitter här och försöker ringa till helens körskola för att avboka en lektion jag har idag. jag ringde redan igår med då var det ingen som svara och de hade inte ens ngn telefonsvarare, väldigt seriöst det känns då. sen ställde jag klockan nu imorse på 9 så att jag skulle ringa så fort de öppnat, men över en halvtimma har jag suttit nu för att komma fram och det är upptaget, säkert ngn kärring som sitter där och känner att hon inte har ngt att göra:p men men, jag tänker inte betala för lektionen idag i alla fall. har bokat lektion idag 14.40 på norrköpings trafikskola istället, får se hur det blir att köra med dom istället :) hoppas dom inte har ngn jäkla dieselbil som på helens, fy vilka hemska bilar! så där. nu kom jag fram :) jag sa att jag hade halsfluss :p

i fredags så började jag jobba för Prima på stadiumlagret. Vi började med att ses klockan halv 8 på primakontoret för att sedan åka ut och jobba på lagret vid typ 8. då jobbade jag passet 8-16. efter det så skulle vi ha ännu ett pass,  från 16-23. ett väääldigt långt jobbpass måste jag säga :p dessutom var jag tvungen att gå upp klockan 6 morronen därpå för att jobba från 7-16. det är tur att man kan få skjuts till och från jobbet, annars hade jag aldrig pallat :p ska ringa prima nu snart och säga vilka tider jag kan jobba i veckan.

i lördags kom john hem till oss på kvällen, till zacks glädje ;) vi åkte och hyrde film i sörping, the holiday fick det bli. jag tycker att den var jättebra :D och fan, det är första gången en engelsman (jag vet inte om jude law är engelsman i verkligheten) attraherar mig. annars när man tänker på engelskmän och engelskkvinnor ser man framför sig bleka och högljudda. fy fan vad less jag var på engelska tjejer när vi var i thailand, alla såg ut som fjortisar och hade spräckt röst. aja :p jude law är så snygg :D

igår gjorde jag ingeeeeenting. jag åkte med john till krokek, och så gick vi en promenad till en sjö. sen åkte vi hem hit och bara slaappade hela dagen, det blir väl så när det är så tråkigt väder. och fy fan vad jag har svullat i helgen! chips, chips. chips, godis, läsk och igår var jag så sugen på glass att vi åkte upp och köpte vienetta, får nog bli lite mer sånt snart ;) aja, jag har fortfarande kvar mitt viktmål ;) men det lär säkert gå och ordna ifall jag ska jobba lte på stadium lagret, haha. det var en tjej som sa att man går 2 mil för ett pass. så det är ju rätt bra ;)

nu ska jag ta tag idagen tänkte jag. ska gå upp till apoteket och köpa järntabletter eller ngt för att jag är så trött hela tiden :S
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0