2 år <3

Idag har jag och John varit tillsammans i 2 år, det går fort när man  har roligt :p blir väl ingen romantisk kväll eftersom han jobbar, men vi får umgås lite nu på dan i alla fall.

Jag har seminariemöte sen också på internet men har inte gjort uppgiften den här veckan heller så får se om jag är med eller inte. Jag har kollat inför lite program och så nu tills nästa år om jag ska plugga, men fy vad ointressant allt verkar vara, jag känner mig inte det minsta dragen till någonting :S konstigt :S tänk om jag inte börjar plugga nästa år, då får det bli ut och resa eller jobba, vill se världen känner jag, är less på Norrkan och Sverige. Fast spåmannen på Lanta sa att jag var tvungen att skaffa koll på mig själv och hans sa att jag skulle veta i april, maj vad jag skulle syssla med till hösten och så, men men. Han sa att jag hade mååånga års studier framför mig. Vem vet, kanske man ska försöka läsa till veterinär och starta en veterinärklinik nere på Lanta eller ngn annanstans i Thailand? Man lär nog inte tjäna några bra pengar eftersom thailändarna verkar skita i alla djur, men då gör man i alla fall någon nytta och man mår bra :) Eller vad säger du Karin? Ta hand om alla hundar i Saladan ;)

Idag kanske det blir lite träning också, ska ringa Diana efter det här. Men jag fattar inte, varje gång jag har tänkt att träna dyker det upp något annat. På söndag när jag skulle träna till exempel ska jag änga med på johns mormors födelsedagsfest. Men Men, ska ringa diana nu och se vad hon vill :)

peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0